//
cititi...
Blog

Script pentru Statistici de cuvinte cheie (insights) direct in pagina de cautari google


Sambata am ajutat un vechi prieten in legatura cu un javascript istet ce afiseaza Google Insights in pagina de cautare google (util pentru cautarea de cuvinte cheie)

Ce a iesit … puteti citi aici
http://www.krumel.ro/statistici-ptr-cuvinte-cheie-direct-in-pagina-de-cautari/

Insa codul e un carnat cam greu de digerat pentru unii asa ca l-am periat si precum am promis postez o varianta zic eu utila.


// extras din cod

// puteti modifica valorile dintre "" facand analogie cu parametrii Google Insights

// modifica aici locatia ( spre exempu "US", "empty" ptr world wide, insa mere si "RO-IS" )
var location = "RO";

// modifica aici intervalul de timp pentru raportul "Interest Over Time"
// 24-m = 24 luni
var interestrange = "24-m";

// modifica aici intervalul de timp pentru raportul "Top Searches related"
var relatedrange = "3-m";

// modifica aici intervalul de timp pentru raportul "Rising Searches related"
var risingrange = "3-m";

Varianta finala o gasiti aici http://userscripts.org/scripts/review/123799

Have fun!

Discuție

13 gânduri despre &8222;Script pentru Statistici de cuvinte cheie (insights) direct in pagina de cautari google&8221;

  1. unde gasesc in chrome codul pe care trebuie sa il modific? multumesc 🙂

    Scris de Gabi | Ianuarie 23, 2012, 2:02 pm
  2. salut. un script util insa nu stiu cum fac sa il instalez am pus acel addon apoi am datinstall insa pe .ro vad ca exista anumite modificari. unde anume trebuie sa copiez acel cod si etc. ne poti explica mai in amanunt cum se instaleaza? as fi recunoscator si nu cred ca doar eu. multa bafta

    Scris de adrian | Ianuarie 23, 2012, 6:29 pm
  3. Gabi …

    ai modificat?
    var interestrange = „24-m”; ???

    Scris de Octavian | Ianuarie 23, 2012, 10:07 pm
    • am pus scriptul tau in intregime in Options. am modificat acum din 24 in 2 si tot nicio schimbare…

      Scris de Gabi | Ianuarie 23, 2012, 10:24 pm
      • dupa fiecare modificare deschizi cautarea intr-o fereastra noua?
        nu intr-un tab nou ci neaparat intr-o fereastra noua, altfel nu se incarca modificarile si iti da acelasi rezultat

        Scris de Octavian | Ianuarie 23, 2012, 10:35 pm
  4. Pe PC-ul de la birou functioneaza. Multumesc mult pt toate lamuririle!

    Scris de Gabi | Ianuarie 24, 2012, 2:34 pm
  5. la mine functioneaza perfect, super tare.

    Scris de Cristina | Septembrie 27, 2012, 6:29 pm

Lasă un răspuns

